Manual
•Mars, 2024
Åpne for innloggingsmail
Noen ganger blokkeres innloggingsmailene våre av firmaets epostsystem. Finn ut hvordan du kan ordne det.
Hva gjør jeg hvis vi ikke får innloggingsmail?
Siden omtrent 12. februar 2023 har Microsoft hatt en tendens til å markere våre innloggingsmail og andre automatiske e-poster som søppelpost (Spam, Junk). Vi har dessverre ingen mulighet for å forutse dette, og har ingen kontaktpersoner i Microsoft som kan hjelpe oss med det. Vi har prøvd mange forskjellige ting. Selv om vi har korrekt DMARC + DKIM-oppsett og egen, dedikert IP-adresse for utsending av e-post kun fra oss, blir likevel en del av våre eposter markert som søppel eller sperret på andre måter.
Andre epostleverandører kan også tenke ut lignende blokkeringer. I alle tilfelle vil informasjonen under hjelpe dere med dette:
Løsning
IT-avdeling / kontaktperson i deres firma må enten:
- Whiteliste eposter fra Toolbee: Be IT-avdelingen hvitliste / tillate / markere som sikre eposter fra IP 192.254.118.240 (vår faste IP for utsending av epost), (eventuelt med avsendere auth@toolbee.com,news@toolbee.com og robot@toolbee.com) eller
- Åpne en kundestøtte-forespørsel hos firmaets kontaktperson i Microsoft. Legg ved informasjonen i paragrafen over.
← Tilbake til alle brukermanualer
Sist oppdatert: March 12, 2024